Aansluitingen Fiber komen op stoom

2 december 2017

Doordat de interne processen binnen Fiber volledig automatisch verlopen, en onze belichter daarvoor ook al zijn interne processen volledig geautomatiseerd in moest richten om aan de eisen van Fiber (maar tevens ook aan andere grote providers) te kunnen voldoen, heeft het wel erg lang (veel te lang)  geduurd voordat de levering door Fiber.nl ook daadwerkelijk geheel geautomatiseerd op gang is gekomen.

Wijzen naar de schuldigen lost niets op en we moeten vooruit kijken. De toekomst en uw vrije keuzemogelijkheden is voor ons veel belangrijker.

U mag er van verzekerd zijn dat wij vanuit Midden-BrabantGlas er heel veel energie een aandacht aan hebben besteed.

Pas nu kan het spreekwoordelijke gas er ook bij Fiber vol op! Afgelopen week zijn op die geautomatiseerde wijze de eerste 50 stuks Fiber.nl aansluitingen opgeleverd. Vanaf deze week gaan er minimaal 100 aansluitingen per week opgeleverd worden en zal de opgelopen achterstand snel ingelopen kunnen worden. We danken u voor al het geduld en bieden onze verontschuldigen aan namens alle betrokkenen in het veroorzaken van die overlast en zal hopelijk heel snel vergeten zijn als alles werkt zoals u dat mag verwachten.

Stipte is al een tijdje bezig aan die inhaalslag, maar dagelijks komen er ook weer veel nieuwe aanmeldingen bij en Stipte blijft daarbij (terecht) staan op het leveren van kwaliteit als eerste prioriteit. Ook de andere providers zoals TriNed en netrebel hebben het erg druk naar we begrepen hebben, want wij leveren op dit moment gemiddeld 100 nieuwe aansluitingen per week op.

In het belang van al onze leden moeten we een gezonde concurrentie op het glasvezelnetwerk faciliteren en doen ons uiterste best om daar aan te voldoen ondanks de aanloop stroever gaat dan verwacht.

Indien er klachten over zijn dan het verzoek dat schriftelijk te melden aan de betrefende provider met een kopie aan info@midden-brabantglas.nl zodat wij mogelijk wat bij kunnen sturen.