Actueel

Definitieve afspraken storingsmelding consumenten

Storingsafhandeling op het netwerk van Midden-BrabantGlas voor leden met een Consumentenpakket (Trined, Fiber, Stipte, netrebel en/of AltijdThuis beveiliging) Het service niveau is gebaseerd op “Best Effort“ (Beschikbaarheid van het fysieke netwerk en het datatransport door de belichter is ± 95…

Lees verder

Storing Midden-BrabantGlas Alle diensten

Omschrijving Door spanningsuitval tijdens schoonmaakwerkzaamheden van de Citypop Gilze zijn alle MBG diensten ongeveer 10 minuten onderbroken geweest. Inmiddels zijn alle diensten weer online, onze excuses voor het ongemak. Startijd storing: 8.02 uur Einde storing: 8:13 uur

Lees verder

KPN stopt per 1 september 2019 met ISDN

1 september 2019 stopt KPN met ISDN. Veel bedrijven maken nog gebruik van deze traditionele telefoniedienst en moeten op zoek gaan naar een alternatief. Het ISDN netwerk wordt uitgefaseerd en wordt voor KPN vervangen door VoIP. De floppy disk, telex…

Lees verder

Inzaaien van bijenlint

Vandaag (zaterdag 7 april) gingen binnen de gemeente Haaren 11 zaaiers en 6 zwerfvuilopruimers samen aan de slag. Een mooie samenwerking tussen LNMH, GroeneWoudGlas, Bijenvereniging Sint Ambrosius en Stichting Vrijwillige Zwerfafval Opruimers maakte dit mogelijk. De kabelsleuven van het glasvezelnetwerk…

Lees verder

Ledenservice Midden-BrabantGlas

Om onze vrijwilligers meer te ontlasten bij allerlei administratieve taken is Midden-BrabantGlas een samenwerking aangegaan met een servicebureau. Naast het verzorgen van de maandelijkse incasso’s en het versturen van de daarbij behorende facturen zal het servicebureau zich ook bezig houden…

Lees verder