Actueel

Kabelschade is weer verholpen

Om 11:12 zijn alle verbindingen weer in gebruik genomen. Namens de veroorzaker excuses voor de overlast. Onze aannemer Spitters heeft er een nieuw stuk kabel tussen gelast en alle gebruikers moeten weer ongestoord kunnen werken. Doordat de veroorzaker niet direct…

Lees verder

Storing: Kabelschade POP Baarle-Nassau

Omschrijving storing In Baarle-Nassau is bij graafwerkzaamheden door een derde partij een 192 voudige voedingskabel geraakt. Hierdoor zitten momenteel de onderstaande 62 aansluitingen zonder diensten: 5111PB-25 5111PB-27 5111PB-29 5111PG-1 5111PG-10 5111PG-10-A 5111PG-12 5111PG-14 5111PG-2 5111PG-2-A 5111PG-5 5111PG-6 5111PG-7 5111PG-7-A 5111PG-8…

Lees verder

Gepland Onderhoud

Tussen 29 mei en 26 juni 2018 worden alle NTU’s in Midden-BrabantGlas gebied door aQuestora voorzien van nieuwe software. De upgrade wordt in batches uitgevoerd (ongeveer 100 NTU’s per nacht) telkens tussen 2.00 uur en 3.00 uur in de nacht.…

Lees verder

KPN gaat stoppen met ISDN

KPN heeft aangekondigd de ISDN telefoonverbindingen uit te faseren en ook de analoge telefoonlijn krijgt een op internet gebaseerde achterkant. Beide technische veranderingen zullen ook effect hebben op bestaande alarmsystemen. Meer en meer kiezen bedrijven met levende have of kritische…

Lees verder

Zoek de verschillen

Voor de liefhebber hebben we hier twee google map plaatjes met links een eerste versie van het geplande netwerk en ernaast de recente versie. Wat valt er op? Hadden we eerst circa 650 km netwerk voorzien, inmiddels is het door…

Lees verder

Definitieve afspraken storingsmelding consumenten

Storingsafhandeling op het netwerk van Midden-BrabantGlas voor leden met een Consumentenpakket (Trined, Fiber, Stipte, netrebel en/of AltijdThuis beveiliging) Het service niveau is gebaseerd op “Best Effort“ (Beschikbaarheid van het fysieke netwerk en het datatransport door de belichter is ± 95…

Lees verder

Storing Midden-BrabantGlas Alle diensten

Omschrijving Door spanningsuitval tijdens schoonmaakwerkzaamheden van de Citypop Gilze zijn alle MBG diensten ongeveer 10 minuten onderbroken geweest. Inmiddels zijn alle diensten weer online, onze excuses voor het ongemak. Startijd storing: 8.02 uur Einde storing: 8:13 uur

Lees verder