Provider kan storing niet oplossen

Wat te doen wanneer een storing of het gebrekkig functioneren van de diensten van uw provider niet door uw provider kunnen worden opgelost? In 99,9% van alle gevallen zal bij de melding van een storing of gebrekkig functioneren van de diensten (internet, televisie, telefonie) uw provider uw klacht voortvarend kunnen oplossen.

Helaas wil het wel eens gebeuren dat de beloofde service te wensen over laat.

In dat geval kunt u als consument ervoor kiezen om over te stappen naar een van de andere providers die hun diensten op Midden-BrabantGlas aanbieden. Dus niet uw lidmaatschap voor het Midden-BrabantGlas opzeggen, maar kiezen voor een andere provider.

De meesten bieden een overstapservice aan en u hoeft alleen op de afgesproken dag uw huidige router vervangen door de nieuwe router van uw nieuwe provider. Een fluitje van een cent. In de meeste gevallen zal dit ook een router van een nieuwer type zijn. Een voordeel dat de moeite van het overstappen compenseert.

Midden-BrabantGlas kan desgevraagd uiteraard ook voor u controleren of uw glasvezelverbinding optimaal functioneert. Dit kan met de mail via info@midden-brabantglas.nl.